Warsztaty interpersonalne to cieszące się obecnie ogromną popularnością projekty rozwojowe. Aby firma działała sprawnie i rozwojowo, a co za tym idzie przynosiła zyski warto aby zespół ją tworzący był tak dobrany, aby sprawnie ze sobą komunikował zarówno wewnątrz organizacji, jak poza jej granicami. Aby uzyskać taki schemat działania i jak najlepsze rezultaty członków zespołu warto przyjrzeć się profilom osobowości Persolog.
Persolog
Opis szkolenia
Profil osobowości Persolog pozwala poznać pracodawcy kogo ma w swoich szeregach, jak skutecznie zarządzać poszczególnymi jednostkami, jak tworzyć zespoły aby osiągały poziom mistrzowski w swoich działaniach. Profil osobowości Persolog pozwala poznać schematy działania poszczególnych pracowników na danych konkretnych stanowiskach, a co za tym idzie tworzyć liderów wykorzystując naturalne talenty i zasoby ludzi. Pracownikom zwiększa samoświadomośc ich mocnych i słabych stron. Dzięki znajomości swojego profilu osobowości pracownik ma możliwość skutecznego zarządzania sobą, sobą w czasie, reagowania na sytuacje trudne czy konfliktowe. Poznaje modele zachowań, a co za tym idzie nabiera kompetencji w obszarze komunikacji międzyludzkiej, umiejętności dopasowania się do swojego rozmówcy jak i jego potrzeb, zmieniających się okoliczności, a w konsekwencji zwiększa swoją skuteczność w prowadzonych działaniach.
Jeśli organizacja chce się rozwijać, zatrudniać pracowników najlepiej dobranych do poszczególnych stanowisk i jednostek organizacyjnych warto zainwestować w poznanie profili osobowości.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zwiększenia samoświadomości uczestników, aby w jak najbardziej skuteczny i efektywny sposób wykorzystywali swoje talenty i zasoby na poszczególnych stanowiskach, ku lepszej współpracy międzyludzkiej, i zwiększaniu produktywności przedsiębiorstwa.
Korzyści dla organizacji:
Zbuduj człowieka, a on zbuduje Ci organizację.
Zwiększenie konkurencyjności poprzez:
- lepszą efektywność podczas procesów rekrutacyjnych,
- dopasowanie poszczególnych pracowników i ich zasobów do zajmowanych stanowisk, a co za tym idzie większa skuteczność i mniejsza rotacja,
- budowanie sprawnie działających, osiągających ponadprzeciętne wyniki zespołów,
- minimalizowanie konfliktów w organizacji,
- szybkie rozwiązywanie konfliktów w organizacji jeśli już się pojawią,
- świadome przygotowanie pracowników do zdobywania nowych kompetencji t.j.:
komunikacja,
liderstwo,
sprzedaż,
obsługa klienta,
produktywność- zarządzanie sobą w czasie mających zwiększyć efektywność prowadzonych przez organizację działań.
Korzyści dla uczestnika:
Uczestnik:
- Pozna i zrozumie style zachowań i komunikacji, i czym one się charakteryzują, a co za tym idzie nauczy się jak:
efektywnie zarządzać sobą i swoją produktywnością,
bezkonfliktowo i delikatnie, bez presji czy manipulacji dopasować się do swojego rozmówcy, aby osiągnąć efekt synergii, i realizować wspólne cele,
pozna jak szybciej budować lepsze relacje z kolegami/ koleżankami w pracy.
-
Uczestnik w roli lidera dowie się jak:
tworzyć zgrane, wspierające się mistrzowskie zespoły,
jakie osoby zapraszać do zespołu aby był on najefektywniejszy,
minimalizować niedomówienia i konflikty,
angażować współpracowników i zwiększać produktywność zespołu,
przekazywać skutecznie informację zwrotną ku rozwojowi pracownika,
skutecznie można zmniejszyć stres podczas kontaktów interpersonalnych.
- Uzyska jasną i doskonale zorganizowaną podstawę do dalszego rozwoju kompetencji zawodowych takich jak:
bycie liderem,
rekrutacja,
sprzedaż,
obsługa klienta,
negocjacje.